Rätt Eller Fel?!

Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det...
Så sjunger Markus Krunegård i en av hans låtar, men ibland kanske man inte kan leva med saker och ting man åstadkommit, att man känner sig så hemsk att man bara vill spola tillbaka och göra om...

& hur ska man veta om det som känns rätt, kommer kännas fel efteråt? Jag vill, jag vill så mycket, men tvekar på konsekvenserna, tvekar på om jag kommer ångra mig.
& om jag vill,  verkligen vill det, fast det varken känns rätt eller fel, vad är det då? Ska man chansa eller skita i det?!

Jag längtar ju så mycket efter det, men det kanske måste komma rätt tillfälle för det. Ska jag vänta på att det ska komma till mig eller ska jag ta mig till det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0