I-landsproblem?!

Jag verkligen hatar när jag får ett intryck av en person i en film som gör att om de är med i någon annan film så tänker jag bara på den andra karaktären personen gör, villet kan bli heeelt fel! Den enda person som man slipper känna att det blirnså fruktansvärt fel med är nog Ben Stiller... Eller Hugh Grant... För de har nästan alltid sånna där knäppa roller. Så då blir liksom en gång knäpp, alltid knäpp, typ.
Kul liv jag har som ligger och bloggar klockan 03.15 på natten istället för att sova. Japp japp! Prima skinka japp japp! Haha...
Ifall ni undrar vrf det är så lite bilder i mina inlägg ju så ere för att jag bloggar från ipaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0