6 dagar kvar!

Julen är snart här och det ska bli jättemysigt!!

Har idag slutfört mina två sista skoluppgifter för den här terminen, så det känns faktiskt jätteskönt! Nu blir det två dagar innan någon som helst pluggstress! WOW!

Imorgon ska vi tjejer från klassen julshoppa och gå ut och äta på tzatziki där vi har bokat bord. Även det ska bli väldigt mysigt! Det som är mindre mysigt är att jag inte vet vad jag ska köpa för julklappar till familjen. Jag är lååångt ifrån färdig & då det endast är 6 dagar kvar så känner jag mig lite smått stressad just nu... 

Någon som har något hett tips på vad man kan köpa till sina familjemedlemmar? 


Sen måste jag bara berätta... Idag tittade jag på det SISTA avsnittet av Gossip Girl NÅGONSIN, vilket kändes väldigt TRAGISKT! Kan verkligen inte fatta att det är slut nu. Jag har följt denna serie sedan jag var... 14? Serien är som en del av mitt tonårsliv typ, shiiit. Men jag antar att jag får ta det som ett tecken. Snart är jag inte ett "barn" längre, nu måste jag gå vidare (haha, låter djupt, men det är det!!). Om 119 dagar är jag 18 år & då är det inte någon lek längre. Då ska jag på blodigaste allvar ut i vuxenlivet & bara kamma in en massa pengar som jag kan skänka till hjälporganisationer och köpa en massa fetbra objektiv för! Jaja, skämt åsido som Malin skulle ha sagt... Slutet av GG var så himla bra och jag gräääät. Allt var bara: MMM! Chuck & Blair gifte sig, Serena & Dan gifte sig, alla levde lyckliga i alla sina dagar, typ. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0