Trötthet & slit

Hej allihopa!
Det var ett tag sedan nu. Men jag har haft fullt sjå med skoluppgifter och nationella prov för tillfället och en jobbig förkylning hänger också över mig. Dessutom har jag inte haft något topphumör på sistone... jag orkar inte riktigt med den hattiga vardagen längre. Ändå pressar jag mig själv till att göra allt jag förväntas göra. Det är som om jag numera endast gör saker för att jag måste, inte för att jag vill. Jag vill typ ingenting längre, förutom att ta det lugnt i princip! Därför är det extra skönt med långhelg nu och sen är det inte långt kvar förrän det är sommarlov. 

Satt och gjorde en skojheader nu på kvällskanten. Tänkte först att det skulle bli min nya, men jag tyckte inte riktigt att den passade på min blogg när den väl var klar. Lite för grå bland allt det ljusa. Eller vad tycker ni? 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0