Att Beskriva Dig Är Svårt

Skriver... Suddar... Skriver... Suddar...
Hur ska man förklara dessa känslor, de som får en att rysa i hela kroppen, de som får en att må som allra bäst, hur ska man överföra en sådan känsla till en annan person genom en liten, kort text? Det kan ta allt från några minuter till flera år att berätta varför man egentligen gillar en person så mycket.

För mig, är det väldigt svårt att beskriva dig, för du är en sådan underlig och fantastisk människa som jag inte kan låta bli att le åt, jag som hatar att le kan bara inte sluta att le åt dig, du är för fin och för underbart charmig för att jag skulle kunna vara allvarlig. När jag är med dig så mår jag som allra bäst, jag bara njuter av varje sekund jag får vara med dig. Jag smälter inombords när du rör vid mig och jag vill bara ligga i din famn resten av livet om jag fick det.

När jag inte får träffa dig känns det som jordens undergång, jag spricker av att få veta att jag inte kommer träffa dig på flera timmar, eller dagar. Jag längtar då efter dig, det känns så tomt utan dig, mitt hjärta känns inte helt, som om det saknar något, som om du varit med mig hela livet och plötsligt inte är där, som om du bara försvunnit ifrån mig och... och... Nej usch, varför skriver jag detta, nu börjar jag ju bara längta mer efter dig...


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej ^_^*



I smset jag skickade till dig innan du skickade din mailadress fick jag slut på pengar.. x'D

Hur som helst så har jag äntligen loggat in på msn ( och datorn ) igen för nöjes skull och inte för pluggets skull. Har lagt till dig där ;)

Bra dikter, btw!

Kramar ^_^*

2010-02-02 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0