Duktigt duktigt Elin!

Hallojsan!

Kommer inte skriva så långt nu, klockan är mycket och jag är astrött. Har hft en väldigt bra dag idag i alla fall, kanske inte asrolig, men jag är nöjd över mig själv.

- Vaknade nöjd, då jag för första gången på säkert någon/några månader sov mer än 9 timmar!

- Åkte till skolan, hann preciiiis med tåget tack vare lokföraren. Tack till dig! (tåget skulle egentligen precis åka)

- Hade två lektioner, slutade.

- Hade kurssamtal med sex stycken av mina lärare. Mina omdömen är jag mycket nöjd med! Happyhappy!

- Åkte in till city med Clara, åt glass och njöt av vårdagen. Stressar sedan till tåget och hinner precis med det (nååågon snubbe är på vår sida idag!)

- När jag kommer hem tar jag mig en apelsin och lite vatten, sen går jag ner till elljusspåret och tar en 2,5 km-runda där på den lagomt snöiga och isiga marken. Men tro det eller ej, det gick, och jag sprang oerhört bra med tanke på när jag joggade sist! Creds till mig som tvingade mig ut!

- Gick och hälsade på mormor på hemvägen.

- Lagade mat, mumma mumma med spaghetti och baconröra!

- Satt vid datorn och roade mig + pluggade.

- Skriver detta och planerar på att gå till sängs.


Det var min stolt-över-mig-själv-dag det! Hoppas ni också haft en bra dag!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0