Helgens stohej

Hallå hallå!

Det blir ett snabbinlägg för mig här, ska hoppa i säng nu!

Det har varit en kanonhelg hemma hos Olle i helgen. Linnea var också där och vi har varit riktigt... ja, som vi brukar vara..(svårt att sätta ord på det).

Vi har ätit en massa (smakat chili för första gången = STARKT!!), pratat, flummat, kollat melodifestivalen, kollat skräckfilmer, shoppat... Woho, har äntligen köpt en vårjacka och är riktigt nöjd också! Glad tjej! Ja, ungefär så...

& idag när jag åkte hem var det huuur fint som helst ute. Frost säger jag bara & jag tror ni förstår då. Så... så fort jag kom hem sprang jag ut med kameran i högsta hugg!

På kvällen har jag kollat på gossip girl, äkta människor och ätit go'kyckling!

Nu ska jag sova!
Puss hej.

(Frostbilder kommer inom kort.. så länge kan ni ju kolla på maten och de två puddingarna (mig och Linnea, inte chokladpuddingen, hehe). Kan också säga att det inte är den nya jackan på egobilden, det är Olles som jag fick låna. Blev lite kär i den ja! )

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0