A wonderful dream

Drömde en jättehärlig dröm inatt. Egentligen ganska läskig, men ändå så bra... jag drömde att jag sa till en oerhört jobbig person precis vad jag tyckte om den och frågade hur hon egentligen tänkte. Allt jag alltid velat säga bara sprutade ut ur min mun och gjorde alla i rummet helt mållösa. Vissa tyckte nog att jag hade rätt, vissa inte. Jag önskar att det hade varit på riktigt, fast ändå inte. Jag vill inte ha en massa fiender och så... fast man vet ju aldrig hur det hade blivit. Hon kanske inte alls hade tagit det på det sättet som man tror, hon kanske bara skulle tycka att det var bra att någon sa det (antagligen inte). Äh, jag vet inte...... men det var skönt. Jag skulle vilja ha en sådär bra självkänsla så att man aldrig tvekar om att säga emot något som är fel eller aldrig trycks ner av någon med en massa bullshit. Tänk vad skönt det skulle vara... Det gäller bara att peppa sig själv och alla andra i sin omgivning, vilket kanske inte alltid är så lätt, men man måste kämpa om man verkligen vill nå målet och deeeet är alltid värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0