"Envisare tjej än jag finns nog inte!"

Hemkommen från sthlm nu (eg. igårkväll) & idag ska jag chilla, besöka banken min & sen fara till mamma.
Huhu, igår när vi åkte hem besökte vi bland annat IKEA och jag gick runt och bossade och sa vad jag tyckte vi behövde, mohahaha. Så ja, efter en lång prommenad där inne så var vi klara med en massa nya saker. När vi kom hem var jag jätteivrig på att få upp allting så efter taco-middagen satte jag igång med allt byggande och borrande. Efter mycket blod, svett & tårar så var allting klart! Ja, det var som sagt lite jobbigt och jag höll på i säkert 3 timmar, men det var det värt! Envisare tjej än jag finns nog inte!
Aja, hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0