Fullspäckat schema

Halli hallå allihopa!

Det känns verkligen som om det är fullt upp heeeela tiden. I alla fall känns det så för mig. 

Det har precis varit jul och jag har precis börjat varva ner lite efter allt ståhej åsådär, men så bar det av till pappa nu på kvällen igen och nu måste jag gå och lägga mig snart för att imorgon så ska jag ner till Stockholm och träffa farmor och farfar och min faster. Där ska vi gå på museeum och umgås och jag hoppas även på att hinna fota litegranna. Sen sover vi där och sen på torsdag åker vi hem igen och sen på fredag så åker jag ut till mamma igen och sen på lördag är det ju nyår och då ska jag fira det hemma hos Robin med hela gänget, woho, party all night yeah! Och sen... hmm, ja du, sen har jag och tjejerna i klassen pratat om att hitta på något skojsigt någon dag och jag måste hinna träffa lite andra kompisar också och sen... sen är ju jullovet slut för fasiken!

Gaaah, när ska jag hinna vila?!?!

Okej, visst, det här är ju egentligen bara en massa rooooliga saker, men ibland kan jag verkligen känna att jag bara vill ta det lugnt också. Nu när det har varit så mycket i skolan det här halvåret så är lugn och ro verkligen något som jag behööööver! Jaja, vi får se hur det blir med den saken! 



PUSS HEJ, HOPPAS NI FÅR ETT BRA & SKÖNT JULLOV! 
Antar att jag inte kommer kunna blogga på ett tag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0