My last 3 days.

Hallihallå allesammans! 

Har inte haft så mycket tid till att blogga de senaste dagarna, men jag har tänkt på er, det kan jag lova! Hihi ♥

Onsdag:
I onsdags så träffade jag först Amanda & Linnea på stan och vi shoppade lite åså. Sen pluggade jag hela kvällen & blev lite smått chockad när jag halv tolv insåg att jag suttit och pluggar oavbrutet i 4 & ½ timme! Men tiden går ju fort när man har roligt, hehe! Fast matte gillar jag faktiskt om jag ska vara helt ärlig... sååååå... det kanske stämmer! 

Så här såg det ut då:









Torsdag: 

I torsdags kom jag hem och var trött och hade ont i huvudet som vanligt (haft det i stort sett varje dag den här veckan). Men efter maten gick den faktiskt över och jag passade på att färga håret med den röda färgen jag köpt dagen innan när jag shoppade med giiirlsen (hade vääärldens utväxt & det var såå urblekt <3333). När jag satt och fifflade med det och kände den äckligt starka lukten så satt jag och funderade på om det här kanske var sista gången jag färgar håret... tänk va mycket giftiga saker det är i de där flaskorna...

Så här såg det ut:

Innan:



Medan färgen var i:



Efter:






Fredag:I fredags var jag på parkour. Mm, så äre!
Sen på lördag morgon drog jag till mamma.. jupp jupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0