Sova i hopp om tillfriskning!

Shit! Blir gaalen varje gång någonting jag skrivit försvinner. Hade gjort ett jättefint blogginlägg, men så dog iPaden å allt försvann. But that's life, I suppose.

Aja, gick till skolan idag i alla fall, woho! Dock var det inte så mycket till woho då jag gick omkring med huvudvärk och en längtan av att få sova den större delen av dagen. Trodde att jag var bättre, men icke då!  

Ska i alla fall försöka sova bort den här jäkla förkylningen nu som ligger å ruvar, måste försöka ta mig till skolan imorn för det är projektarbete = grupparbete och jag tänker inte vara den som hänger på de andra bara, that's not so kind I think!

Juste! Kollar ni på julkalendern förresten? Jag är så gott som vrålförtjust i den där lilla ungen Charlie, så himla gó hon é asså! Jag är nog allt lite små kär i årets julkallis ja! & snacka om att man får julkänslor, tihi!

Aja, nu måste jag sova. Sorry för en tråkig update, men som man brukar säga "ibland måste man ha lite tråkigt för att kunna uppskatta det som är roligt"... eller kanske "den som väntar på nå't gott väntar aldrig (eller kanske alltid, hehe) för länge!" ;)

Massor av julkramar från lilla mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0