Idag är det juldagen, punkt.

Wow! Har ni märkt att det nästan är storm idag? Hos oss är det kuling å man hör riktigt hur vinden viner utanför fönstret! Blev riktigt nyfiken på om det var en sådan stark vind att vinden riktigt tar tag i en, men nej, sådan tur hade jag inte. Däremot är det riktigt mysigt att bara stå ute i tjockiströja och mysisbyxor, mitt i natten, å bara tänka. Det är som om jag får ett helt nytt perspektiv på saker när jag står ute för mig själv och andas fräscht syre, det är helt otroligt! & så blir man så pigg också! 

Det är rätt häftigt, att idag är det juldagen, men att jag ändå kan gå ut utan ytterkläder och ändå inte frysa. På det sättet tycker jag att det är väldigt skönt att slippa snön och kylan. Men visst, igår, på självaste julaftonen så saknade jag det bra mycket! 

Idag har jag och lillebrorsan suttit och tittat på lejonkungen. Gud så jag saknar alla gamla barnfilmer som jag såg när jag var liten. Å Timon & Pumba är ju bara såååå bääst! Hihi, puss på dem ♥

Min julafton igår ska man inte heller klaga på, det var väldigt mysigt måste jag säga. Dock saknade den där julkänslan som man hade när man var mindre och bara hade det där suuuget efter julklappar och allt som hör till. Igår hade jag inte något som helst sug efter att öppna mina presenter. Visst blev jag glad över vad jag fick, det var helt underbara julklappar, men ändå... det kändes som att det inte var det som betydde något. Jag tyckte att det var mycket roligare att ge och se hur mina nära och kära uppskattade sina presenter och även att bara umgås och prata, det var det som var det viktiga för mig! 

Jaja, nu blir det några nya objektiv till min kamera i alla fall & även en konsert den första februari... Anna Ternheim, wohoo, happy face!! 


Snart kommer lite bilder från idag när jag och familjen var nere vid havet och myste i för/efter-middags, men de måste laddas in på datorn först så det får vänta litegranna! 

Men ha en god fortsättning på resten av året nu & så hörs vi snart igen hoppas jag! 
Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0