Opeppad tjej som bara vill sova!

Hej hopp i lingonskogen!
Jag är på typ världens bästa humör... eller? Har franskaprov imorgonbitti och jag är så otränad/opeppad & oglad på det att jag bara vill gå och gräva ner mig någonstans! Uhuuhh, ge mig kraft!!!!!!!! Smart som jag är börjar jag ju självklart skriva på bloggen & gå in på facebook å shiit istället också! Skitskitskit!
Sen har jag även märkt hur jäkligt lätt det försvinner pengar från mitt bankkort, hjääälp! Trodde att jag hade sisådär 150 kronor mer eller så, men så går det när man köper massa småsaker hela tiden. Många bäckar små, jappjapp! Men idag fick jag i alla fall mitt studentkort så det är ju awesome! Rabatterrabatterrabatter here I come! :D
Jaja, nu SKA JAG BANNEMIG PLUGGA!
BYE SUCKERS!
En liten bild från förra vintern fick hänga med också, bara för att jag saknar Stockholm sååå mycket! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0