Dagen

Kan ju bara meddela att jag hann till nationella tack vare att stadsbussen som skulle avgå fyra minuter innan jag anlände precis kom samtidigt som jag! Det var typ det enda positiva idag, hehe. Jävla skitdag!

Kan ju berätta - till råga på allting annat som skedde imorse - att jag också glömde min banan som jag skulle ta på eftermiddagen när jag hade håltimme och blev hungrig. Kanske inte en big deal som ni ser det, men det kändes ändå surt då det kändes som att dagen verkligen var emot mig...

Sen hade vi ju rätt kul i slutet av dagen i skolan, men jag var trött som fan så jag fattade typ ingenting på franskan och orkade faktiskt inte bry mig heller. Jaja, det var lite flumflum i alla fall.

Men sen såg inte jag och Clara snyggingen på tåget, så då blev vi (i alla fall jag) lite trumpen.

Sen så regnade det också, vilket jag hatar. Ännu ett tecken.

Sen när jag kom hem till mormor och åt middag där så började jag känna av katten. Började snora och nysa, så efter ett tag fick jag cykla hem.

Så jäkla jobbigt. Har på senaste tiden regerat en hel del på mormors katt och även lite på vår hund om jag gosar för mycket med den, så jag misstänker att jag blivit lite allergisk mot det. Fa-an!

Det känns som om det helt plötsligt kommit massa sådana saker. När jag var mindre var jag inte allergisk mot någonting, men förra året började kag känna av pollen och sen även av mjölk och nu - pälsdjur. Såååå sämst! Vill inte :((((

Jaja nu ska jag sova och hoppas på en bättre morgondag. Hare gött hörrni!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0