Den 27e december

Vilken solnedgång det var idag! 



Såg den när jag var påväg hem från tandläkaren, utan hål och allt! Jag är ju såå duktig, haha! 


By the way, har beställt promarkerpennor & fotoprylar (såsom fotoryggsäck, större minneskort, bättre stativ & en blixt + sladd till den) igår & idag, hur awesome som helst!! :D 


Det har ju varit jul liksom, så man får ju liiiite köpsug dårå! 
Fick förövrigt nytt ritblock + väska till mina promarkers, en fin vas av sötnosen min, ett vitrinskåp, presentkort på IKEA, mm. Blev mycket glad för det! :) 

Kommer nog lägga upp lite julfina bilder sen.
Men nu blir det lite nostalgisk familjefilm, nämligen Föräldrafällan!
Minns att jag tyckte om den, så ah, vi får se vad jag & nu också småsyskonen tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0