Dunderdagen

Idag har det varit en vääldigt bra dg måste jag säga. Den började stressigt men sen blev den bara bättre & bättre, faktiskt!!

Det började med att jag hade glömt bort att det var skolråd på morgonen innan lunchen så jag kom ganska myckeeet försent till det.

Sen var det julbord i skolan, vilket var mycket mumsigt! Så här börjar det braiga på dagen. Efter det hade jag min första (och sista) lektion där vi bara tittade på film. En film som viii fick välja också! Awesome!

Sedan var skoldagen slut som sagt & jag & majoriteten av tjejerna från klassen drog ner på stan och julhandlade. Är i princip färdig nu dessutom vilket är ett stooort framsteg om man jämför med gårdagens julklappsångest. Så det känns väldigt bra.

Efter det mina vänner, bar det av till Tzatziki, en grekisk restaurang, & där svullade vi mat som aldrig för. Gud så gott det var! Ville typ aldrig att det skulle ta slut. Jag åt typ kycklingspett med kluftpotatis, pitabröd, tomatsås & tzatziki. Hujedamej, tzatzikin <3

Sen köpte vi julpresenter till våra mentorer också bara för att de är hur góa som helst typ!

Ja så det var väl typ min dag. Nu ska jag precis gå av tåget för min slutliga vandring hem.
& det enda som jag absolut inte vill göra när jag kommer hem är att titta hur mycket pengar jag har kvar på kortet... heheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0