Hemmadag i snöovädret väntar

Då de nyligen sa på Aktuellt att snöovädret skulle bli ÄNNU VÄRRE tills imorgon så beslutade jag mig för att, trots allt, stanna hemma imorgon.

& nu när jag väl får vara "ledig"/hemma så har jag bestämt mig för att vara riktigt kreativ som jag gått och längtat efter så länge. Jag vill rita, måla, skriva, fotografera & en massa andra roligheter! Fast först måste jag ju såklart plugga klart... öhm. Okey, it'll never happen. Kanske på kvällen, när jag har varit hos mormor... eller nå't.

Vi får väl se om någon/några av mina kreativa verk kommer upp på bloggen senare också! Hoppas hoppas!

Men nu håller jag nästan på att somna under det varma, gosiga täcket! Hade jag bara kunnat ta med det, vart jag än gick, så skulle jag faktiskt kunna trotsa kylan och bara gå omkring och gosa med täcket hela dagarna, ute som inne! Höhö. Någon borde faktiskt uppfinna ett elektroniskt, bärbart, vattentätt utetäcke!! Gud så skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0