Glad tjej!

Yesyesyes!! Äntligen fungerar bloggappen på ipaden för mig! Woho! :D

Nu ni, nu ska jag spamma med inlägg! Haha, nej men nästan kanske!

Kan ju passa på att säga att det var första dagen i skolan idag efter sportlovet. Jobbigt, och jag är så galen på de som har det nu! Jag vet att jag också haft det, men det är liksom pain att se alla lov-statusar på facebook när man själv går i skolan. Jaja, om typ en månad är det påskislov, wuhu! & för en gångs skull så har jag inte så mycket till läxor än. Okej, jag ska inte vara så naiv och tro att det kommer fortsätta så, det är ju trots allt första dagen... Fast jag hade faktiskt ett muntligt tal i svenskan idag, läääskigt, men det gick i alla fall!

Nu blir det gossip girl för mig, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0