Shoo bre jao, härlig morgon!

Vaknar halv två, tänker: Oj, j*vlar vad klockan var mycket! Lyssnar, hör: regn. Great. Jag har nämligen FF i ett antal dagar just nu och mamma sa klart och tydligt till mig: Börjar det regna så måste du ta in hängmattan & dynorna och blablabla. Jag springer ner och inser att det har regnat ett tag då allt är helt dyngsurt. Jag springer ut i bara klänningen och lägger in allt i hallen, hämtar luftfuktighetssugarapparaten (wtf?) och springer ut igen & dansar i glatta livet. Dyngsurt, mums! 

Det var min.. härliga.. morgon.. eheh.. yeah! Fast det var ju kul å dansa i sisådär 3 minuter, haha........

Nu ska jag duscha, städa, dansa med dammsugaren & dunka musik som den duktiga + galna + rockiga (=akta. er. NU.) flicka jag är! 



Ps. Ibland fattar jag ingenting. Jag kan hålla på med en mobil, gaffel, penna eller typ vad som helst. Sitter där och pillar på den eller något. Men mitt i allt pillande så börjar jag fumla med den på något sätt och håller typ på att tappa den. Efteråt så tänker jag bara: Hur gick det där till? Hur blev det sådär? Jag gjorde väl knappt någonting? Lever mina fingrar ett eget liv och bestämmer över sig själva då och då, när de får lust?! Galet. Ds. 

Ps2. *byter samtalsämne*
Ibland känns det som att man inte förändras ett skit, att jag till exempel har sett likadan ut senaste halvåret. Men GUD, jag kände knappt igen mig själv när jag såg mig själv med nyfärgat rött hår (överdriver, hej). Helt crazy maaan, vadå urblekt nu liksom?! NEJ MEN SERIÖST, KOLLA BARA!!! ↓↓↓↓


Röttröttrött, eller vad man nu ska kalla det. 
Det fick bli en matbild bara för att mat är GOTT! MUMS GE MIG!


Inte röttröttrött, men lika glá é jag för det, men gladast é nog räven (som fått tillbaka sin färg.. uhm, ja.. precis.)! Tututuututuruututuu dodidodidaaa tututuututuruututuu dodidodidaaa *sjunger på den där sången, ni vet...*

Ds2.


SLUT (uttala på svenska är ni snälla, vill er inget illa, tihi puss)


FRUKOST TIIIIIIME! ♥
(vadå "har inte bloggat på ett tag och skriver därför skitmycket"?!??!)



STOCKHOLM & ULRIK MUNTHER IMORN MED LINNÉA! ♥

& HAR JAG SAGT ATT JAG SKA PÅ LADY GAGA? NÄPP! MEN DET SKA JAG! WOOPWOOP, AWSOME! TACK AMANDA, DU ÄR BÄST! & JA, DET ÄR VÄRT ATT CAPSA!!!!! *spårar* ♥

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0