Tidsuppfattning & träning

Hej på er,
Tro inte att jag har glömt bort er, nej nej. Jag har bara haft fullt upp att hålla koll på dagarna på sistone. Har verkligen noll koll, min tidsuppfattning är heeeelt urflippad! Igår pratade pappa om helgen och jag undrade varför han gjorde det redan nu, då det bara var i början av veckan än så länge, men nejdå, det var visst fredag imorgon! Detta händer jämt och ständigt nuförtiden. Blir uppriktigt sagt lite rädd för mig själv. Men det blir väl så när man har mycket att göra och tänker mer på det än på något annat. Man går upp, går till skolan, åker hem, gör vad man ska, sover och så fortsätter det så hela tiden. Jag hinner aldrig riktigt stanna upp och tänka efter. Det är bara att göra, göra, göra.



Jag var ju i Kungsberget i måndags. Jag hann aldrig riktigt berätta det utan lade bara upp några snöbilder där uppifrån. Men det var nice i alla fall. Det blev som en liten dagsutflykt med majoriteten av tvåorna från skolan, eller ja, en friluftsdag med andra ord. Vi åkte och åkte och åkte, och sen åkte vi hem. Det är så kul att åka slalom, & jobbigt! Perfekt för mig som är lat och inte orkar träna särskilt mycket. Där gör man något underhållande, samtidigt som man tränar, haha! Dock kör man ju inte slalom så ofta att man kan leva på den motionen... det är synd! Men jag har i alla fall bestämt mig för att börja träna. Vad vet jag inte än, men något måste hända, annars kommer mina blodådror vara igentäppta med läskigheter redan vid trettioårs ålder. Såååå, det är väl bara å köra antar jag!

Vi hörs snart igen, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0