Min fredag & helgplaner

Hej allihopa!
Idag har det varit en riktigt härlig dag tycker jag! Vi hade uteidrott idag och vi pulsade runt i snön som aldrig förr! Dessutom var det en riktigt vacker soluppgång samt solnedgång. Ville bara fota fota fota när jag såg de båda men dessvärre satt jag på tåget medan solen gick ner så det blev mest bara en massa skakiga iphonebilder.

Sen ska jag inte glömma att säga att jag hämtade ut mina kläder som jag beställt idag. En av tjocktröjorna blev jag helt förälskad i, så den har jag gått runt och gosat med hela kvällen. Bild ser du nedan!

Imorgon blir det rejält mycket fotande om väderprognosen för imorgon stämmer. Vi har nämligen två olika fotoläxor till på måndag och den ena av dem kräver direkt solljus. Så om det blir bra väder och något bra utav bilderna så får ni säkert se en hel del sådant inom kort.

Men nu ska jag sova...
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0