Nytt år, nya påhitt!

Åh gud, hej på er!

Jag veeeet, jag suger på att uppdatera kontinuerligt, men jag lovar, jag tänker på er... & på bloggen!

Det har bara varit så himla mycket. På nyår var det ju nyår, det säger sig ju sig självt att jag bara levde då, var social, ååååt, osv. Dagarna efter var vårt nyårssällskap kvar och var ännu mer sociala! Förstår ni vilket helvete jag har haft.... haha nejdå, det var jättekul & mysigt att träffa min barndomsvän med familj igen.

Nåå.. var var vi? Jo juste, jag var social i hundra år, sen när de åkte hem åkte även jag hem, fast till pappa denna gång. Jag sa antagligen hej till dem, satte mig vid skrivbordet och började, skapa, vara kreativ (som också var ett av mina nyårslöften) eller ja, började rita helt enkelt. Jag åt & sov. Sen var det en ny dag igen, & den dagen bloggade jag faktiskt litelitelite! Ett fult blogginlägg, men det var i alla fall något!

Som jag skrev i inlägget så åkte jag till sötnosen min då, sov där, åkte sedan och shoppade med honom nästa dag (köpte 2 fina turkosa muggar som jag visade här på bloggen för ett tag sedan), åkte hem, rev upp alla mina underbara fotoprylar, inspekterade dem, prövade dem, ååååt massa för att jag inte ätit på... sex timmar kanske? Sen satt jag & latade mig, sov igen... dagen efter fotade jag tror jag, om den dagen var igår? Aja, vi var med om ett galet äventyr igår i alla fall. Jag ville fota vid ett stenbrott som ligger här i närheten & det gick familjen med på, vilket de inte skulle ha gjort... Vi fastnade med bilen & jag fick putta putta putta. Så kul var det. Fast det var ganska kul, tyckte i alla fall jag.

Idag har jag promenerat, fotograferat & suttit och valt ut bilder till en fotobok som jag ska beställa & som är gratis!! Det var väldigt svårt kan jag säga, då jag valde ut 30 st bilder av ca 16000. Kul kul... Nej!! Men nu är jag klar, tror jag... & imorgon hoppas jag på att kunna beställa!

Okej, nu orkar ni nog inte läsa mer & jag orkar heller inte skriva mer, så det passar ju jättebra! Heheh...

Jag ska visa & berätta fler saker sen. Bland annat mina nyårslöften, min bucketlist som jag har börjat med, min 2013-burk, fast den kan ni få se nu, där jag lägger ner lappar med roliga saker som hänt & kommer hända detta år. Sen kanske jag visar lite teckningar som jag påbörjat, eller då när jag visar kanske också har slutfört. & jag kommer garanterat visa lite jul- & nyårsbilder & lite allmänt fina vinterbilder bara!

Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0