Mat - mitt livs passion

Haha, kom på roligaste grejen nyss. Så rolig, men ändå sann. Jag tänkte: hm.. om jag någonsin kommer göra en kontaktannons måste jag skriva "Gillar du inte fetaost, tzatziki & svarta oliver så är det kört!", eller något i den stilen! Haha... tänker nu att det vore rimligt att gifta sig med en grek! Så passande att jag ska dit i sommar också! ;) 

Skämt åsido så tänkte jag berätta att eftersom jag älskar mat & alltid förevigar mat, så har jag nu gjort en matmapp på min dator. Inte alls nördigt eller någonting, helt totally awesome (speciellt när man är hungrig)! Helt sjukt hur många bilder jag har tagit det senaste året bara (typ 500?)... Vet dock inte vad jag ska göra med dem, förutom att titta. Men det som är lite roligt är att jag med många bilder kan komma på händelser som skett under den tid vi åt den, osv. 


 
Egentligen är det inte bara om mat jag gör så här, mappar, osv. Älskar att sortera och organisera foton och andra saker. Gör ofta mina egna små statistiska(?) undersökningar om saker och ting, listor, beräkningar och massa sådant. Förstår mig knappt på mig själv när det gäller sådana saker, men ja, whatever. Förra året t.ex. så räknade jag ut hur många skoltimmar det skildes åt mellan samhällsvetenskapliga programmet på min skola & på en annan skola just det skolåret. 

Undrar om det finns något sådant yrke... det borde det göra... haha... 

Har ni någonting som ni brukar göra, utan någon egentlig anledning eller så? 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah satt och kollade igenom bilderna och såg att jag varit med vid många av dessa matbilder. MUMS! ;*

2013-06-11 @ 01:16:32
URL: http://liinneax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0