When September Ends.

Här kommer lite bilder från mitt september-slut, som faktiskt har varit riktigt bra! 

13/9 - Var hemma hos Hilma och hade en jättemysig kväll med mycket prat & film! 

20/9 - Okej, det här är en liten "Höst i Uppsala"-bild bara! 

21/9 - Var på en fest i Karlholm och förfestade först hos Rasmus. Har dock inga bilder därifrån. Var galnaste natten ever! Festen urartade och blev i princip som en svensk variant av Project X. Var typ lite mindre än 100 pers där (kanske 80?), polisen kom, ambulansen kom, ett fönster gick sönder, folk hoppade ut genom fönstret på övervåningen.. det enda som fattades var lite eld. 

27/9 - Gick ut med Elias. Supermysigt!

28/9 - Firade kära syster som fyllde 20!! 

28/9 - Spenderade tid med denna gulliga krabat. Totally in love! <3 Detta är alltså en av våra två nya kattungar, Missie som jag kallar henne (egentligen heter hon Miss Li, men Missie är mycket gulligare och personligare, tycker jag)! 

29/9 - Bästaste Olle klippte mig & Rasmus. Blev så bra, tack min käre vän!

29/9 - Firade min fina bror som fyllde 11! <3 Shit, vad tiden går! Om två år är det högstadiet som gäller för honom. Helt gaaaaalet!

Sen fick jag även min klädstång och lite andra saker som jag beställt ifrån IKEA! Kändes bra. Vissa saker behövde jag nu och sedan var det en del flytta hemifrån-saker som jag behövde köpa. Laddar upp nu vettni! Inte så himla lång tid kvar nu tills jag flyttar. Siktar på sommaren nästa år och då vill jag vara förberedd! Wiiho!

Hoppas nu på att oktober blir lika bra som september har varit! Enligt mitt horoskop ska denna höst/vinter bli supernice, så jag håller tummarna! Kram på er och hoppas att ni får en trevlig helg och en bra oktobermånad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0