Mitt liv.

Känner att livet går lite för snabbt för att jag ska hinna blogga nu för tillfället. MEN. Jag lägger upp lite bilder och skriver lite snabbt nu innan jag ska sova. 
 
SÅ, vad har hänt på sistone? 
- Jag har gått och blivit vegetarian. Har varit det i 6 dagar nu och det känns SÅ bra! Mycket bättre än vad jag förväntade mig. För grejen är att jag har hittat jättemånga jättegoda recept under de två senaste veckorna, så jag är så glad att jag kan kombinera nytta med nöje! OCH jag saknar inte kött alls & det är det som förvånar mig mest!!

- Jag har även bestämt mig för att jag ska sluta småäta massa onyttigheter under veckorna nu & ta tag i min träning. Så har nu börjat powerwalka ungefär varannan dag och kör även lite styrka hemifrån och sådär. Kämpar!! 

- Har även festat en hel del och träffat góa vänner, gått ut, osv. & i fredags när jag skulle på fest i Gävle råkade jag och min klasskompis krascha med hennes bil. Men det gick bra, har bara haft lite ont i ryggen pga att jag sträckte mig och min kära vän mår också bra, så jag är såå glad för det! Bilen har dock skrotats...

- Är fortfarande ganska skoltrött, men har kommit en god väg på mitt gymnasiearbete nu, så det känns bra i alla fall. Ska ju vara klart om 16 dagar nu så jag lär lägga på ett kål de resterande dagarna nu för att allt ska bli klart! Joooobbigt, men det ska bli så skönt när det är färdigt och man inte behöver tänka mer på det fram till studenten!!

- Jag har även varit sjuk ett bra tag, haft ögoninflammation, ont i halsen, mm. Men det har äntligen börjat gå över!!

- Det är även glapp i min externa hårddisk (tror jag, för den vill inte ansluta till datorn), så kommer inte att kunna komma åt bilderna förrän jag satt in den i en stationär dator... funderar på att bygga en själv, men vi får se! :)

 


Min trevliga ögoninflammation... 
 

Helt sjukt hur horoskop kan stämma så bra!! (Jag är vädur) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0