Det var vi som var där

Klockan 22:17

Vi lyssnar på hurts

Vi lyssnar på kent, håkan, flowers in the air

Vi diskuterar plagiat
Du dissar
Hon gillar, älskar
Vi spelar gitarr
Dricker saker som smakar after eight
Älskar musiken som spelas
Byter, frågar, skrattar
Pratar skola, goda tider, åldersnoja
Vi mår, vi mår, vi mår & snart ska vi gå ut och älska livet som aldrig full(förr). Bara du & jag. Tror jag.

Vi åkte till Medborgarplatsen
Var på det ställe där han dog
Samma tid, nästan samma plats
Vi var tio meter ifrån
Men vi märkte inget
03:47
Vi badade igen
Jag trodde jag hade nyktrat till
Det hade jag inte
Allting snurrar i sängen
Vi hade kul ikväll
Allt var över förväntan
Detta måste göras om igen
Allting måste göras om igen
Jag & Jojo gjorde en egen pod
Fan vad kul att lyssna imorn
Nu har jag druckit vatten
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0