Du stack hål

Du stack hål i min hud
Fick mig att blotta mitt inre röda
 
Nu har jag bott på Kungsholmen i en månad och en dag, och hittills har jag överlevt som ni kan se:

 
Trivs mycket bra ärligt talat, trots att jag saknar familjen och Hållnäs. Men men, det hör väl till antar jag och tur som jag har så åker jag upp dit, till Hållnäs, imorgon för att fira den här fina lillebrodern:
 
 
 
Som ni kanske såg så piercade jag mig igår också. Lisette som bland andra var här kan pierca, men hade dock inte med sig någon kanyl, så det hela skedde med hjälp av ett häftstift. Det gick bra, jag lovar!!! Tog lite tid bara, men jag härdade ut. Hade en kulig kväll i alla fall. Den blev dock inte som jag trodde att den skulle bli, men det var ok!



Har även skrivit en hel del de senaste veckorna, så tänkte lägga upp de texterna/dikterna i separata inlägg. 

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0